DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра кризової психології >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22882

Назва: Система «Дидактосервіс» як умова природничо-наукового навчання: креативний психолого-педагогічний підхід
Автори: Яланська, С.П.
Ключові слова: природничо-наукове навчання
система «Дидактосервіс»
Дата публікації: 2017
Короткий огляд (реферат): Ефективність природничо-наукового навчання можлива завдяки розвитку креативної діяльності, що вимагає отримання достовірної наукомісткої інформації про природнє середовище, взаємозв’язок людини і природи й дає можливість реалізувати теоретичні знання на практиці.
Опис: Яланська С. П. Система «Дидактосервіс» як умова природничо-наукового навчання: креативний психолого-педагогічний підхід / С.П. Яланська, Н.М. Атаманчук // Актуальні питання медицини і біології : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. Полтава : Астрая, 2017. С. 129-131.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22882
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Система_Дидактосервіс.pdf202,61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок