DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2023(82) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22871

Назва: Індивідуалізація навчання як актуалітет розвитку інформаційно-технологічного суспільства
Автори: Семеновська, Л.А.
Важеніна, І.Л.
Фазан, В.В.
Ключові слова: індивідуалізація навчання
навчальний процес
індивідуальні особливості
навчання
розвиток
особистість
освітні технології
цифровізація
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито становлення ідеї індивідуалізації навчання в творчості Жан-Жак Руссо (Jean-Jacques Rousseau), Готфріда Гердера (Johann Gottfried Herder), Хелен Паркхерст (Helen Parkhurst), Марії Монтессорі (Maria Montessori), Джона Дьюї (John Dew- ey) та ін. На основі студіювання праць зарубіжних дослідників, зокрема Кена Робінсона(Ken Robinson), Діани Лорілард (Diana Laurillard), Кендіс Тілле (Candace Thille) та ін., висвітлено ключові теоретичні аспекти розвитку індивідуалізації навчання: діагностика; персоналізація; гнучкість; саморегуляція; зворотний зв’язок. Розкрито основні механізми практичної реалізації ідеї індивідуалізації навчання в американський, британській та швейцарській системах освіти (персоналізація навчання засобом формування цифровогонавчального середовища; використання індивідуальних навчальних планів; дуальна освіта; варіативність освітніх програм і курсів; добір і опрацювання аналітичних даних щодо перебігу навчального процесу; співпраця педагогів та батьків у навчальному процесі; розвиток творчості, самостійності та відповідальності особистості тощо).
Опис: Семеновська Л. А., Важеніна І. Л., Фазан В. В. Індивідуалізація навчання як актуалітет розвитку інформаційно-технологічного суспільства // Педагогічні науки : наук. журн. Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. 2023. Вип. 82. С. 30-34.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22871
Розташовується у зібраннях:2023(82)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
5.pdf381,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок