DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2023(32) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22657

Назва: Формування мотивації у слухачів при вивченні математики англійською мовою
Автори: Тимченко, Г.М.
Неустроєва, Г.О.
Пономаренко, Н.В.
Ключові слова: рівень математичної підготовки
педагогічна модель
діагностика
мотивація
контроль
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): Мотивація це спонукання до дії, бо усі вчинки людини мотивовані. Мотивація розглядається як один з вирішальних факторів, який вливає на залученість студентів, результати їх навчання та загальну академічну успішність. Стаття присвячена питанню формування мотивації слухачів при вивченні математики. Це багатогранна концепція, на яку можуть впливати різноманітні зовнішні та внутрішні фактори. У роботі наведено опис та аналіз проведених наукових досліджень, які стосуються мотивації. Мотивація розглядається як найважливіший компонент навчальної діяльності, через реалізацію і за допомогою якого здійснюється активізація навчальної діяльності та розвиток творчого потенціалу майбутніх спеціалістів. Тому важливий елемент навчання – виховання мотивації до здобуття знань. Мотивація це спонукання до дії необхідної для вирішення низки професійних завдань. Обґрунтовано важливі умови формування навчальної мотивації студентів вузів у процесі вивчення дисциплін математичного циклу: визначення цілей навчальної діяльності, відбір та конструювання засобів формування навчальної мотивації, які сприяють активізації навчальної діяльності студента, й аналіз процесу та результатів. На підставі низки методик виявлено рівень сформованості мотивації студентів у процесі вивчення математики. Вихованню позитивної мотивації вчення сприяють загальна атмосфера у вузі, відносини співпраці викладача та студента. Очевидна необхідність допомоги викладача не у вигляді прямого втручання у виконання завдання, а у вигляді порад, які наштовхують самого студента на правильне рішення; залучення студента до оціночної діяльності та формування у нього адекватної самої оцінки. Подібна діяльність потребує розробки програм, курсів лекцій, семінарів, методичних посібників, дидактичних матеріалів, задачників тощо.
Опис: Тимченко Г. М., Неустроєва Г. О., Пономаренко Н. В. Формування мотивації у слухачів при вивченні математики англійською мовою // Витоки педагогічної майстерності : журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2023. Випуск 32. С. 220-227.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22657
Розташовується у зібраннях:2023(32)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
36.pdf551,7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок