DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2023(32) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22649

Назва: Цифрова візуалізація навчального контенту у процесі формування цифрової компетентності майбутніх учителів математики
Автори: Москаленко, О.Ю.
Ключові слова: візуалізація
технологія
цифрова освіта
цифрова компетентність
майбутній учитель математики
навчальний контент
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): У статті автор розкриває суть поняття цифрової візуалізації навчального контенту як навчального продукту, створеного за допомогою цифрових інструментів і збереженого у цифровому форматі. З’ясовано, що цифровий навчальний контент може бути збережений як на локальному пристрої, так і доступний в мережі через комп'ютерні засоби. Цифрова візуалізація навчального контенту у процесі формування цифрової компетентності майбутніх учителів математики позиціонується як технологія, котра забезпечує умови для створення й використання студентами цифрових візуальних матеріалів з математики, базується на принципі мультимедійності та проєктному підході. Визначено та схарактеризовано етапи технології: мотиваційно-підготовчий, проєктно-дослідницький, змістово-технологічний та презентаційно-результативний.
Опис: Москаленко О. Ю. Цифрова візуалізація навчального контенту у процесі формування цифрової компетентності майбутніх учителів математики // Витоки педагогічної майстерності : журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2023. Випуск 32. С. 174-180.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22649
Розташовується у зібраннях:2023(32)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
28.pdf623,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок