DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2023(32) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22643

Название: АІ як новітній фактор впливу на якість управлінських рішень
Авторы: Кононова, О.В.
Пивовар, Н.М.
Ключевые слова: управлінські рішення
вплив на прийняття рішень
людський фактор
АІ
дошкільники
менеджеринг у ЗДО
сервіси
програмне забезпечення
комп’ютерне обладнання
Issue Date: 2023
Краткий осмотр (реферат): Автори статті розглядають давно визрілу в новітніх вітчизняних умовах нагальну необхідність нових підходів до прийняття управлінських рішень в освіті, доповнюючи, зокрема, людський – фактором AI (штучного інтелекту), у тому рахунку – й у ЗДО, що матиме опосередкований вплив і на виховання дошкільників у творчому, креативному ключі. Підкреслюється роль освітнього менеджера в осучасненні процесу прийняття управлінських рішень в українських реаліях, пропонується авторська проєктна робота щодо цього з урахуванням західного аналогового досвіду. Автори наголошують: не на стереотипних підходах до освіти дошкільників, а на абсолютно нових – застосування у щоденній практиці ЗДО штучного інтелекту – можливості успішного формування креативної компетентності дошкільників, яка у майбутньому може стати основою їхньої самореалізації як високоталановитих особистостей, що актуально для розвитку нової України.
Описание: Кононова О. В., Пивовар Н. М. АІ як новітній фактор впливу на якість управлінських рішень // Витоки педагогічної майстерності : журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2023. Випуск 32. С. 147-152.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22643
Appears in Collections:2023(32)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
23.pdf364,83 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback