DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2013(12) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2263

Назва: Деякі концептуальні підходи та проблеми підготовки майбутніх менеджерів до маркетингової діяльності
Автори: Школяр, С.П.
Ключові слова: майбутній менеджер
маркетингова діяльність
вища школа
професійна підготовка
Дата публікації: 2013
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): Розглядається один з важливих аспектів поліпшення підготовки майбутніх менеджерів – виокремлення концептуальніих підходів та актуальних проблем формування їхньої готовності до маркетингової діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2263
Розташовується у зібраннях:2013(12)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Shkoljar.pdf246,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок