DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра кризової психології >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22628

Назва: Випереджальний розвиток навчально-пізнавальних інтересів учнів як вирішальна умова успішного навчання
Автори: Яланська, С.П.
Лутфуллін, В.С.
Ключові слова: навчально-пізнавальні інтереси учнів
читацькі інтереси учнів
випереджальний розвиток
уроки розвитку навчальних інтересів
педагогічне керівництво самостійним читанням учнів
літературні бесіди
гурткова робота
навчальне перевантаження учнів
структурування навчального матеріалу
попередження педагогічної занедбаності учнів
Дата публікації: 2014
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовується необхідність об’єднаних зусиль учителів усіх предметів у вирішенні проблем розвитку навчально-пізнавальних і читацьких інтересів школярів; на основі узагальнення педагогічної спадщини Я. А. Коменського, Дж. Локка, Ж. Руссо та інших видатних педагогів формулюється принцип випереджального розвитку пізнавальних інтересів учнів, реалізація котрого є найнеобхіднішою умовою успішного навчання. Розвиток інтересів учнів розглядається з урахуванням їх вікових та індивідуально-психологічних особливостей, у взаємозв’язку з практичним вирішенням проблеми усунення навчальних перевантажень шляхом концентрації уваги вчителя на глибокому засвоєнні школярами головних компонентів змісту навчальних предметів.
Опис: Яланська С. П., Лутфуллін В. С. Випереджальний розвиток навчально-пізнавальних інтересів учнів як вирішальна умова успішного навчання. Науковий вісник Миколаїв. нац. ун-ту ім. В.О. Сухомлинського. Серія: Психологічні науки. 2014. Вип. 2.13 (109). С. 274-279.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22628
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Ял_Лутф_2014_2.13_49.pdf305,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок