DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2023(32) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22620

Назва: Проблема медіаосвіти та медіаграмотності як освітній компонент професійно-творчого розвитку майбутніх педагогів
Автори: Дяченко, М.М.
Рожнова, Т.
Дяченко, І.
Кушнерик, А.
Ключові слова: інформація
інформаційне суспільство
майбутній педагог
медіа
медіаграмотність
медіаосвіта
професійно-творчий розвиток
учень
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): Обґрунтовано теоретичні засади медіаосвіти та формування медіаграмотності майбутніх педагогів у контексті їхнього професійно-творчого розвитку й готовності до медіаосвітньої діяльності; охарактеризовано особливості підготовки майбутніх учителів до організації медіаосвіти та формування медіаграмотності учнів.
Опис: Дяченко М., Рожнова Т., Дяченко І., Кушнерик А. Проблема медіаосвіти та медіаграмотності як освітній компонент професійно-творчого розвитку майбутніх педагогів // Витоки педагогічної майстерності : журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2023. Випуск 32. С. 95-99.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22620
Розташовується у зібраннях:2023(32)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
15.pdf447,13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок