DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Технологій та дизайну >
Кафедра професійної освіти, дизайну та безпеки життєдіяльності >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Безпека життя і діяльності людини: теорія та практика (2021) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22582

Назва: Булінг у закладах освіти та шляхи його усунення
Автори: Чехова, А.С.
Ключові слова: булінг
цькування
насильство
заходи безпеки
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): У статті роглядаєтьсятака нагальна проблема, як булінг. Описані характерні прояви цього явища, подані види булінгу та описані методи боротьби з цим негативним явищем. Булінг, також цькування – різновид насильства; навмисне, що не носить характер самозахисту, довготривале психічне чи фізичне насильство з боку індивіда чи групи, які мають певні переваги (фізичні, психологічні, адміністративні тощо) стосовно індивіда, і що відбувається переважно в організованих колективах з певною особистою метою. Така поведінка дає можливість людині самоствердитися за рахунок когось (як правило слабшого), заслужити собі загальний авторитет.
Опис: Чехова А. С. Булінг у закладах освіти та шляхи його усунення // Безпека життя і діяльності людини: теорія та практика : збірник наук. праць Всеукр. наук.-практ. конф., присвяченої Всесвітнім Дням цивільної оборони та охорони праці. (Полтава, 28–29 квітня 2021 р.) / під ред.: В. П. Титаренко, А. М. Хлопов. Полтава : ПНПУ, 2021. С. 203-205.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22582
Розташовується у зібраннях:Безпека життя і діяльності людини: теорія та практика (2021)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
78.pdf152,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок