DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2023(27) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22497

Назва: Zadný pozadie, teoretické východiská а princípy heutagogiky
Автори: Matulčík, J.
Ключові слова: andragogika
dospelý
heutagogika
sebaregulované učenie sa
teoretickými východiskami
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): Ńtúdia sa zaoberá koncepciou heutagogiky, jej teoretickými východiskami a princípmi. Heutagogika stavia na humanistickej teórii a prístupoch k učeniu sa, aplikuje holistický prístup k rozvoju schopností učiacich sa. Predstavuje nový koncept učenia sa, inovatívny model učenia sa, reagujúci na súčasné požiadavky doby, na zložite a dynamické zmeny, ktoré determinujú náń život a ktoré sa odrážajú v potrebe celoživotného, kontinuálneho vzdelávania a učenia sa, s dôrazom na požiadavku aktívneho a samostatného prístupu ľudí v týchto procesoch. Heutagogika popisuje sebaregulované učenie sa ako holistický, celoživotný proces. Učenie sa je zamerané na učiaceho sa, ktorý najlepńie pozná svoje vzdelávacie potreby.
Опис: Matulčík J. Zadný pozadie, teoretické východiská а princípy heutagogiky // Естетика і етика педагогічної дії: зб. наук. пр. / Ін-т пед. освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г.Короленка. Полтава; Київ, 2023. Вип. 27. C. 189-196.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22497
Розташовується у зібраннях:2023(27)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
17.pdf646,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок