DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2023(27) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22488
|
Назва: | Критерії відбору англійської та української поезії для учнів початкової школи |
Автори: | Стиркіна, Ю.С. |
Ключові слова: | критерії відбору англійської та української поезії навчання мови в початковій школі поезія ритм мелодія гармонія |
Дата публікації: | 2023 |
Короткий огляд (реферат): | Стаття прагне дати відповідь на запитання: за якими якісними
характеристиками має здійснюватись відбір поезії, яка пропонується до
вивчення в початковій школі, щоб вона легко сприймалася й легко
запам’ятовувалася дітьми, щоб вона була здатна розвивати естетичні
смаки, почуття ритму, рими. У дослідженні стверджується, що ритми
та мелодика поетичного слова повертають людину до гармонії з собою й
довкіллям, якщо це якісна, геніальна поезія, але вона може спотворювати
смак, вносити дисгармонію у внутрішній світ дитини. Доведено, що при
виборі поетичних творів для учнів початкової школи необхідно
дотримуватись таких критеріїв: ритмічність, римування (повні класичні
рими), милозвучність, динамічність, емоційність. |
Опис: | Стиркіна Ю. С. Критерії відбору англійської та української поезії для учнів початкової школи // Естетика і етика педагогічної дії: зб. наук. пр. / Ін-т пед. освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г.Короленка. Полтава; Київ, 2023. Вип. 27. С. 87-98. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22488 |
Розташовується у зібраннях: | 2023(27)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|