DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2023(27) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22483
|
Назва: | Естетичні виміри педагогічної спадщини Івана Зязюна |
Автори: | Соломаха, С.О. |
Ключові слова: | Іван Андрійович Зязюн науковий доробок Івана Зязюна естетичні категорії естетичний досвід педагогічна майстерність культура мистецтво педагогічна дія |
Дата публікації: | 2023 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються різні аспекти філософсько-педагогічних
та етико-естетичних ідей академіка Івана Андрійовича Зязюна, які
посідають вагоме місце в його багатогранній науковій спадщині. На
переконання І. Зязюна, за філософськими категоріями «добро», «краса» і
«свобода» завжди стоїть Істина, у якій уособлюється глибинний смисл
людського світовідношення та осягнення буття, шукань людського духу і
творення гуманістичних ідеалів. Категорії естетики, естетичного
виховання, педагогічної майстерності, педагогічної дії вчителя, духовного
розвитку особистості через Красу, закарбовану в мистецтві, на думку
І. Зязюна, відіграють важливу роль у професійному зростанні педагогів. |
Опис: | Соломаха С. О. Естетичні виміри педагогічної спадщини Івана Зязюна // Естетика і етика педагогічної дії: зб. наук. пр. / Ін-т пед. освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г.Короленка. Полтава; Київ, 2023. Вип. 27. С. 28-37. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22483 |
Розташовується у зібраннях: | 2023(27)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|