DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2023(27) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22483

Назва: Естетичні виміри педагогічної спадщини Івана Зязюна
Автори: Соломаха, С.О.
Ключові слова: Іван Андрійович Зязюн
науковий доробок Івана Зязюна
естетичні категорії
естетичний досвід
педагогічна майстерність
культура
мистецтво
педагогічна дія
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються різні аспекти філософсько-педагогічних та етико-естетичних ідей академіка Івана Андрійовича Зязюна, які посідають вагоме місце в його багатогранній науковій спадщині. На переконання І. Зязюна, за філософськими категоріями «добро», «краса» і «свобода» завжди стоїть Істина, у якій уособлюється глибинний смисл людського світовідношення та осягнення буття, шукань людського духу і творення гуманістичних ідеалів. Категорії естетики, естетичного виховання, педагогічної майстерності, педагогічної дії вчителя, духовного розвитку особистості через Красу, закарбовану в мистецтві, на думку І. Зязюна, відіграють важливу роль у професійному зростанні педагогів.
Опис: Соломаха С. О. Естетичні виміри педагогічної спадщини Івана Зязюна // Естетика і етика педагогічної дії: зб. наук. пр. / Ін-т пед. освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г.Короленка. Полтава; Київ, 2023. Вип. 27. С. 28-37.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22483
Розташовується у зібраннях:2023(27)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
3.pdf654,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок