|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2023(81) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22352
|
Назва: | Підготовка майбутніх учителів до проєктування та реалізації безпечного освітнього середовища учасників освітнього процесу |
Автори: | Бєляєва, Н.В. |
Ключові слова: | підготовка майбутній вчитель освітнє середовище безпека учасники освітнього процесу |
Дата публікації: | 2023 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто шляхи підвищення обізнаності майбутніх
учителів у питаннях безпечної поведінки учасників освітнього процесу в
навчальних закладах та їхньої здатності до прогнозування й вибору адекватних
способів дій у разі виникнення небезпечних ситуацій. Встановлено, що
здійснення аналізу нормативно-правових актів, дає змогу майбутнім учителям
планувати діяльність щодо здійснення якісної освіти, попередження та вчасного
внесення коректив у освітню діяльність у випадках виникнення надзвичайних
ситуацій. Обґрунтовано, що тематика проведення навчальних занять із
професійно-орієнтованих дисципліни (лекції, практичні, індивідуальні,
семінарські заняття та консультації), має передбачати опанування студентами
знаннями емоційного, психофізіологічного, духовно-морального здоров’я
учасників освітнього процесу. Актуалізовано необхідність формування у
майбутніх учителів взаємоособистісних почуттів до учнів у поєднанні із
набуттям здатності до виконання нормативно-правових вимог щодо власної
професійно-педагогічної діяльності. Рекомендовано, під час підготовки
майбутніх учителів до створення безпечного освітнього середовища на заняттях
із професійно-орієнтованих дисциплін, розглядати питання опанування
стресовою тактикою педагогічного впливу на здоров’я дитини, способами
створення психо-емоційного комфорту учнів в навчанні, профілактики неврозів,
особливостей спілкування з дітьми з нервово-психічними розладами, подолання
тривожності дитини, тактики її психолого-педагогічної підтримки, методами та
прийомами психолого-педагогічної корекції станів учасників освітнього
процесу. Здійснення підготовки майбутніх учителів до організації безпечної
життєдіяльності учнів освітніх закладів пов’язується зі створенням мотиваційно-інноваційного освітнього середовища шляхом набуття знань із формування
безпечної поведінки учнів засобами педагогічних інновацій (навчання в малих групах, робота в парах та ін.) та інтенсифікації накопичення студентами знань. |
Опис: | Бєляєва Н. Підготовка майбутніх учителів до проєктування та реалізації безпечного освітнього середовища учасників освітнього процесу // Педагогічні науки : наук. журн. Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. 2023. Вип. 81. С. 106-110. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22352 |
Розташовується у зібраннях: | 2023(81)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|