|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2023(81) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22349
|
Назва: | Впровадження окремих методів проблемно-орієнтованого навчання у процес вивчення медичної і біологічної фізики |
Автори: | Самойленко, С. |
Ключові слова: | проблемно-орієнтоване навчання медична і біолоігчна фізика дослідницька діяльність освітня діяльність шкали Лайкерта самостійна підготовка коефіцієнт α-Кронбаха |
Дата публікації: | 2023 |
Короткий огляд (реферат): | Вища медична освіта стикається і з новими викликами системи
охорони здоров’я, що передбачають, у свою чергу, внесення змін до освітніх
програм і бакалаврату, і магістратури. При всьому різноманітті сучасних
програм медичних закладів, об’єднує їх зміщення акцентів з традиційних
дидактичних методів на проблемно-орієнтовані форми організації освітньої
діяльності. Проблемно-орієнтовані методи спрямовані на досягнення цілей
навчання через міждисциплінарну взаємодію.
Мета дослідження – вивчити ефективність проблемно-орієнтованого
навчання у процес вивчення медичної і біологічної фізики медичного закладу
вищої освіти.
У дослідженні взяли участь 70 здобувачів другого рівня вищої освіти
Полтавського державного медичного університету під час вивчення дисципліни
«Медична і біологічна фізика». Для організації підготовки до практичних занять
і для самостійної роботи над окремими темами було розроблено комплекс вправ
та запитань, що базувався на принципах проблемно-орієнтованого навчання.
Було розроблено опитувальник із 14 запитань, що мав на меті визначити рівень
задоволеності викладання дисципліни та оволодіння ними практичноорієнтованими навичками.
Загалом, користь від використання у навчальному процесі під час
вивчення дисципліни практично-орієнтованого матеріалу респонденти оцінили
у середньому на 4,6 бали, досвід роботи з практично-орієнтованими матеріалами
на заняттях – на 4,8, попередній досвід роботи з практично-орієнтованими
матеріалами – 4,1. Студенти відмітили, що заняття з дисципліни були добре
організовані та актуальні, сприяли оволодінню практичними навичками (4,9
бали); виявлено, що практичні заняття з медичної і біологічної фізики сприяли
розумінню клінічних аспектів дисципліни на 4,5 бали; на інтерес до клінічних
дисциплін досвід роботи на практичних заняттях з медичної і біологічної фізики
вплинув у середньому на 3,8 бали. За результатами аналізу відритих запитань
було виявлено, що найкориснішими студенти вважають, серед іншого, фото- та
відео контент. |
Опис: | Самойленко С. Впровадження окремих методів проблемно-орієнтованого навчання у процес вивчення медичної і біологічної фізики // Педагогічні науки : наук. журн. Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. 2023. Вип. 81. С. 85-92. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22349 |
Розташовується у зібраннях: | 2023(81)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|