DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2023(81) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22337
|
Назва: | Організаційно-педагогічні умови використання веборієнтованих технологій на уроках інформатики у навчанні старшокласників закладів середньої освіти |
Автори: | Петренко, Л.М. Журенко, А.О. |
Ключові слова: | організаційно-педагогічні умови веборієнтовані технології ІКТ старшокласники дизайн в освіті інтернет-залежність мережа Інтернет |
Дата публікації: | 2023 |
Короткий огляд (реферат): | У статті схарактеризовано організаційно-педагогічні умови на
уроках інформатики та розглянуто їхній вплив на формування цифрової
компетентності через використання веборієнтованих технологій у навчанні
старшокласників закладів середньої освіти. З`ясовано, що дотримання
організаційно-педагогічних умов формують всебічно розвинену особу, яка
прагне до самопізнання, вдосконалення, несе відповідальність за свої дії при
роботі в Всесвітній мережі Інтернет. Проаналізовано, що використання
веборієнтованих технологій, які базуються на організаційно-педагогічних
умовах створюють оптимальні умови для розкриття потенціалу особистості
учнів старших класів. Виокремлено й схарактеризовано проблеми впровадження
веборієнтованих технологій на організаційно-педагогічних умовах у навчанні
старшокласників закладів середньої освіти. |
Опис: | Петренко Л. М., Журенко А. О. Організаційно-педагогічні умови
використання веборієнтованих
технологій на уроках інформатики у
навчанні старшокласників закладів
середньої освіти // Педагогічні науки : наук. журн. Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. 2023. Вип. 81. С. 22-27. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22337 |
Розташовується у зібраннях: | 2023(81)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|