DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2022(80) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22324
|
Назва: | Констатувальне дослідження аксіологічних засад підготовки магістрів гуманітарної галузі в університетах |
Автори: | Винничук, Р.В. |
Ключові слова: | аксіологічні засади університетська освіта гуманітарна галузь підготовка магістрів професійна аксіосфера констатувальний експеримент методи діагностики |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | У статті з урахуванням результатів методолого-теоретичного обґрунтування
наукових основ фахової підготовки проведено системний аналіз даних
констатувальної експериментальної роботи з дослідження аксіологічних засад
освітнього процесу для розроблення цільового й технологічного блоків
контекстно-професійної моделі підготовки майбутніх магістрів (культурологів,
істориків, релігієзнавців, філологів, філософів).
До завдань констатувального дослідження віднесено: 1) з’ясувати, як
респонденти розуміють сутність системи підготовки магістрів на аксіологічних
засадах; 2) виявити та систематизувати провідні, на думку магістрантів, групи
цінностей і ціннісних установок; 3) визначити можливі варіанти перспективного
вдосконалення змісту, технологій і методів підготовки фахівців на аксіологічних
засадах.
Методи констатувального дослідження: анкетування (частотний аналіз
відповідей); контент-аналіз ЕСЕ; експертні оцінки; комп’ютерне квантифікування;
спостереження; кількісне та якісне відображення даних; ранжування; поетапна
статистична обробка.
На підставі теоретичного пошуку, експериментального обстеження та
узагальнення матеріалів у перспективі дослідження визначено розроблення
аксіологічних засад контекстно-професійної моделі підготовки майбутніх
магістрів гуманітарної галузі; проаналізовано, що освітнє середовище підготовки
має бути засноване на принципах аксіології та відкритого навчання: опори на
інформаційні технології; проєктування сучасного змісту освіти; розроблення
інноваційних методик формування й розвитку ціннісного компоненту
професійних компетентностей; вирішення завдань вимірювання якості освіти;
зміни традиційної ролі викладача як транслятора знань і освоєння ним ролі
наставника, старшого колеги, консультанта, наукового керівника. |
Опис: | Винничук Р. В. Констатувальне дослідження
аксіологічних засад підготовки
магістрів гуманітарної галузі
в університетах // Педагогічні науки : наук. журн. Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. 2022. Вип. 80. С. 106-113. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22324 |
Розташовується у зібраннях: | 2022(80)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|