DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2022(80) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22322

Назва: Специфіка особистісного навчання іноземним мовам
Автори: Павленко, О.
Мокляк, В.М.
Ключові слова: особистісне навчання
особистісно-орієнтовне навчання іноземним мовам
особистість
особистісно орієнтований підхід
результат навчання
парадигма
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): Висвітлено теоретичні засади використання особистісно-орієнтованого підходу в навчанні. Виділено ряд показників, що характеризують навчання за таким підходом: настанова щодо учня; мета; контакт при взаємодії; засоби; процес; результат. Проаналізовано джерела формування цього підходу, схарактеризовано концепцію, виокремлено ключові принципи застосування особистісно-орієнтованого підходу.
Опис: Павленко О., Мокляк В. М. Специфіка особистісного навчання іноземним мовам // Педагогічні науки : наук. журн. Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. 2022. Вип. 80. С. 94-100.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22322
Розташовується у зібраннях:2022(80)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
16.pdf316,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок