DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2022(80) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22322
|
Назва: | Специфіка особистісного навчання іноземним мовам |
Автори: | Павленко, О. Мокляк, В.М. |
Ключові слова: | особистісне навчання особистісно-орієнтовне навчання іноземним мовам особистість особистісно орієнтований підхід результат навчання парадигма |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | Висвітлено теоретичні засади використання особистісно-орієнтованого
підходу в навчанні. Виділено ряд показників, що характеризують навчання за
таким підходом: настанова щодо учня; мета; контакт при взаємодії; засоби;
процес; результат. Проаналізовано джерела формування цього підходу,
схарактеризовано концепцію, виокремлено ключові принципи застосування
особистісно-орієнтованого підходу. |
Опис: | Павленко О., Мокляк В. М. Специфіка особистісного навчання іноземним мовам // Педагогічні науки : наук. журн. Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. 2022. Вип. 80. С. 94-100. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22322 |
Розташовується у зібраннях: | 2022(80)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|