DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2022(80) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22318
|
Назва: | Дидактична модель викладання класичного танцю у фаховій підготовці майбутніх учителів хореографії |
Автори: | Таранцева, О.О. |
Ключові слова: | дидактична модель дидактичні умови хореографія методика викладання класичний танець методологічні підходи майбутній учитель хореографії фахова підготовка |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | У статті авторка розкриває актуальність проблеми викладання класичного
танцю у фаховій підготовці майбутніх учителів хореографії. Визначено сукупність
дидактичних умов викладання класичного танцю у системі фахової підготовки
майбутніх учителів хореографії: посилення пізнавального інтересу студентівхореографів до класичного танцю;візуалізація методик викладання класичного
танцю у системі фахової підготовки майбутніх учителів хореографії; створення
сучасного навчально-методичного забезпечення для самостійної роботи
майбутніх учителів хореографії. Розроблено дидактичну модель викладання
класичного танцю у фаховій підготовці майбутніх учителів хореографії, котра
презентована сукупністю трьох блоків (методологічно-цільовий, змістово-технологічний та контрольно-оцінювальний). |
Опис: | Таранцева О. О. Дидактична модель викладання класичного танцю у фаховій підготовці майбутніх учителів хореографії // Педагогічні науки : наук. журн. Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. 2022. Вип. 80. С. 76-80. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22318 |
Розташовується у зібраннях: | 2022(80)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|