DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2022(80) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22308
|
Назва: | Дидактичний потенціал спортивної освітньої робототехніки |
Автори: | Матвієнко, Ю.С. |
Ключові слова: | освітня робототехніка спортивна робототехніка дидактика STEAM , робототехнічні змагання |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто дидактичний потенціал та особливості впливу
на формування особистості учня засобами спортивної освітньої робототехніки.
З’ясовано, що в сучасних умовах реформування освітньої галузі в напрямку
впровадження STEAM-технологій освітня робототехніка є тим інструментом, який
полегшує та робить більш ефективним процес формування компетенцій ХХІ
століття в учнів вітчизняних закладів загальної середньої освіти.
У статті здійснено короткий аналіз вітчизняного та закордонного досвіду
впровадження освітньої робототехніки у освітній процес та міру його впливу на
формування особистості учнів та їх готовність до подальшого опанування STEMпрофесіями. З’ясовано, що в Україні бракує науково-педагогічних досліджень, які б
описували дидактичний потенціал впровадження освітньої робототехніки в
навчальний процес закладів загальної середньої освіти. |
Опис: | Матвієнко Ю. С. Дидактичний потенціал спортивної освітньої робототехніки // Педагогічні науки : наук. журн. Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. 2022. Вип. 80. С. 52-56. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22308 |
Розташовується у зібраннях: | 2022(80)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|