DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Філософські обрії >
2005(14) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2227

Назва: Інформаційно-ентропійні підстави інтелектуального знання
Автори: Смирнов, В.А.
Ключові слова: інтелектуальне знання
процес пізнання дійсності
Дата публікації: 2005
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): Відношення знання до дійсності, як відомо, носить багаторівневий і складно опосередкований характер. Відбиваючи у свідомості людини засвідчений логікою результат процесу пізнання дійсності, знання еволюціонує в історії людської культури і, разом з тим, розгортається в процесі індивідуального розвитку особистості. Отже, рух знання, його розвиток значною мірою детермінуються специфікою об'єкта, яким виступають матеріальні речі, явища, уявлення, поняття, судження, теорії тощо. Інформаційний аспект відіграє найважливішу методологічну і гносеологічну роль у пізнанні. Очевидно, що інформаційне навантаження, яке зазнає людина в природосущому бутті, невпинно зростає. Упорядкування сприйнятої інформації, її парадигматизація, тобто зведення у певну систему, яка забезпечує в подальшому вільний доступ до неї, означає перетворення інформації у знання. Новоутворене знання, за рахунок якого приростає інформаційно-знаннєва база людини, і є інтелектуальним знанням.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2227
Розташовується у зібраннях:2005(14)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Smirnov.pdf174,27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок