|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Ukrainian professional education >
2023(13) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22251
|
Назва: | Використання додатку AugmentedClass для розвитку графічної компетентності учнів 5-7 класів у процесі створення проєктів доповненої реальності |
Автори: | Поляков, С. Гриценко, Л.О. |
Ключові слова: | AugmentedClass доповнена реальність графічна компетентність учні навчальний процес креативність технології |
Дата публікації: | 2023 |
Короткий огляд (реферат): | статті розглянуто використання додатку AugmentedClass з метою розвитку графічної компетентності учнів 5-7 класів у процесі створення проєктів доповненої реальності. Описано основні функції та інтерфейс додатку, а також представлено методи та прийоми, які сприяють розвитку графічних навичок учнів. Розглянуто переваги використання технології доповненої реальності в освітньому процесі, зокрема збільшення зацікавленості учнів до навчання та стимулювання їхньої творчості. Підкреслено необхідність інтеграції додатку AugmentedClass в навчальний процес, що дозволить покращити якість освіти та забезпечити активну та захоплюючу навчальну діяльність для учнів 5-7 класів. Акцентовано увагу на тому, що ключовими аспектами розвитку графічної компетентності є зацікавленість, творчість та навички використання графічних інструментів, які можуть бути успішно розвинені за допомогою додатку AugmentedClass.
Виявлено, що використання доповненої реальності у сфері освіти надає учням значний ряд переваг: доповнена реальність стимулює зацікавленість учнів до навчального матеріалу завдяки інтерактивному контенту та розширює навчальний процес шляхом надання нових компетенцій та інноваційних форм роботи з аудиторією; ігрофікація, змагальні елементи та пізнавальні стимули, що використовуються в доповненій реальності, активізують і спонукають учнів до більш самостійної навчально-пізнавальної діяльності; також застосування інноваційних навчальних завдань, включаючи доповнену реальність, сприяє стимулюванню навчальної діяльності учнів та робить процес навчання більш захопливим і привабливим, а також використання доповненої реальності сприяє розвитку особистісних якостей учнів, що має особливу важливість для українських закладів загальної середньої освіти, допомагаючи підвищити їхню самооцінку та позитивне ставлення до навчання. |
Опис: | Поляков С., Гриценко Л. Використання додатку AugmentedClass для розвитку графічної компетентності учнів 5-7 класів у процесі створення проєктів доповненої реальності. Ukrainian professional education = Українська професійна освіта:науковий журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г.Короленка. Полтава, 2023. Вип. 13. С. 51-59. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22251 |
Розташовується у зібраннях: | 2023(13)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|