DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Ukrainian professional education >
2023(13) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22250

Название: Інноваційні підходи до формування ключових компетентностей учнів у контексті трудового навчання
Авторы: Гриценко, Л.О.
Ляшенко, С.
Ключевые слова: інноваційні підходи
ключові компетентності
трудове навчання
інноваційні методики
розвиток навичок
компетентнісний підхід
Issue Date: 2023
Краткий осмотр (реферат): Статтю присвячено дослідженню інноваційних підходів до формування ключових компетентностей учнів у контексті трудового навчання. Визначено важливість використання інноваційних методик і технологій у процесі навчання, зокрема тих, які базуються на активному залученні учнів, сприяють розвитку їх навичок, знань і вмінь, які є ключовими для успішної подальшої професійної кар'єри. Розглянута концепція компетентнісного підходу, що дозволяє формувати різноманітні компетенції учнів. Виокремлено типи компетентностей: загальнокультурна, громадянська, здоров'язберігаюча, соціальна компетентності, інформаційно-комунікаційна, проєктно-технологічна. Також приділяється увага інтерактивному навчанню, яке стимулює активну участь учнів у процесі навчання, сприяє розвитку їх творчого мислення та проблемного розв'язання. Підкреслено важливість використання інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) у навчальному процесі, оскільки вони дозволяють ефективно залучати учнів до активної діяльності, стимулюють самостійне навчання та сприяють розвитку цифрової грамотності. Загалом у статті розглянуто інноваційні підходи до формування ключових компетентностей учнів у контексті трудового навчання, наголошуючи на важливості використання інноваційних методик, компетентнісного підходу, інтерактивного навчання та інформаційно-комунікаційних технологій. Визначено, що застосування інноваційних підходів у трудовому навчанні є ключовим елементом для ефективного формування ключових компетентностей учнів, таких як знання, уміння, навички та розвинуті творчі здібності. Зазначено, що системне впровадження інноваційних підходів у трудовому навчанні гарантує плавний та послідовний розвиток навичок та компетентностей учнів, що робить процес навчання більш зрозумілим і привабливим для них. Обґрунтовано, що завдяки інноваційним підходам якість освіти значно покращується, допомагаючи учням готуватися до життя в сучасному інформаційному суспільстві, де вимоги до компетентностей постійно змінюються.
Описание: Гриценко Л., Ляшенко С. Інноваційні підходи до формування ключових компетентностей учнів у контексті трудового навчання. Ukrainian professional education = Українська професійна освіта:науковий журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г.Короленка. Полтава, 2023. Вип. 13. С. 44-50.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22250
Appears in Collections:2023(13)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Hrytsenko.pdf294,6 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback