DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Технологій та дизайну >
Кафедра теорії і методики технологічної освіти >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22175
|
Назва: | Aналіз методичної діяльності вчителя технологій |
Автори: | Сурков, М. Цина, А.Ю. |
Ключові слова: | методична діяльність вчителя вчитель технологій |
Дата публікації: | 2023 |
Короткий огляд (реферат): | Сучасна емпірична картина методичної діяльності вчителя технологій є неповною і існує лише у вигляді її результуючих цілей в державних освітніх стандартах. Узагальнена модель методичної діяльності сучасного вчителя містить відомості про основні вимоги, тенденції сфери і ефективність його роботи. Емпіричний підхід до адекватного, безпосереднього і повного вивчення методичної діяльності вчителів має об’єктом дослідження їхнього функціонування. Виявлення суттєвих ознак методичної діяльності вчителя технологій сприятиме подоланню чинників негативного впливу на технологічну освіту, наприклад, відсутності у вчителів почуттів емоційної стабільності, прояви сумнівів у ефективності педагогічної діяльності внаслідок безперервних реформ процесу і змісту технологічної освіти [3; 4; 6].
Питання методичної діяльності педагогічних працівників розглядаються в працях С. Дятленка, Т. Кошманової, Н. Лосини, В. Олексика, В. Семиченко, Б. Терещука, М. Якубовскі та ін. |
Опис: | Сурков М., Цина А. Aналіз методичної діяльності вчителя технологій. Актуальні проблеми та перспективи технологічної і професійної освіти: матеріали VIІ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції, 20-21 квітня 2023 р. Тернопіль: ТНПУ ім. В. Гнатюка. С. 193-195. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22175 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|