DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22166
|
Назва: | Особливості стресостійкості студентів, які виховувалися в повних і неповних сім'ях |
Автори: | Яновська, Т.А. |
Ключові слова: | стресостійкість повна сім'я неповна сім'я студентська молодь психологічний стрес психологічна відновлюваність самооцінка психічних станів нервово-психічна напруга соціально-психологічна адаптація студенти виховання |
Дата публікації: | 2023 |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена теоретичному та практичному аналізу вивчення проблеми особливостей стресостійкості студентської молоді, представники якої виховувалися в повних і неповних сім’ях. Надається характеристика поняттю стресостійкості як науково-психологічному феномену. Аналізуються суттєві ознаки психологічного стресу студентської молоді. Обґрунтовуються особливості психологічної відновлюваності та стресостійкості студентів закладів вищої освіти. Розкривається психологія особистості в повних і неповних сім’ях.
Наголошується, що стресостійкість розглядається як індивідуальна здатність організму зберігати нормальну працездатність; необхідний ступінь адаптації до впливу екстремальних факторів середовища та професійної діяльності; здатність до соціальної адаптації, збереження значущих міжособистісних зв’язків, забезпечення успішної самореалізації, досягнення життєвих цілей, збереження працездатності та здоров’я; стан фізичного, емоційного та психічного виснаження, спричиненого тривалим перебуванням в емоційно напружених і значимих ситуаціях. Аналізуються методичні засади дослідження стресостійкості студентів, які виховувалися в повних і неповних сім’ях, де даний психодіагностичний комплекс методик усебічно діагностує особливості стресостійкості студентів. Проаналізовано організацію емпіричного дослідження та результати психодіагностики стресостійкості студентів, які виховувалися в повних і неповних сім’ях: визначення рівня стресу серед студентів, самооцінки їхніх психічних станів, показників особистісної стресостійкості студентської молоді, оцінки нервово-психічної напруги й особливостей соціально-психологічної адаптації студентів, що виховувалися в повних і неповних сім’ях. |
Опис: | Яновська Т. А. Особливості стресостійкості студентів, які виховувалися в повних і неповних сім'ях. Габітус. Вип. 52. 2023. С. 99-103. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22166 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|