DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22166

Назва: Особливості стресостійкості студентів, які виховувалися в повних і неповних сім'ях
Автори: Яновська, Т.А.
Ключові слова: стресостійкість
повна сім'я
неповна сім'я
студентська молодь
психологічний стрес
психологічна відновлюваність
самооцінка психічних станів
нервово-психічна напруга
соціально-психологічна адаптація
студенти
виховання
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена теоретичному та практичному аналізу вивчення проблеми особливостей стресостійкості студентської молоді, представники якої виховувалися в повних і неповних сім’ях. Надається характеристика поняттю стресостійкості як науково-психологічному феномену. Аналізуються суттєві ознаки психологічного стресу студентської молоді. Обґрунтовуються особливості психологічної відновлюваності та стресостійкості студентів закладів вищої освіти. Розкривається психологія особистості в повних і неповних сім’ях. Наголошується, що стресостійкість розглядається як індивідуальна здатність організму зберігати нормальну працездатність; необхідний ступінь адаптації до впливу екстремальних факторів середовища та професійної діяльності; здатність до соціальної адаптації, збереження значущих міжособистісних зв’язків, забезпечення успішної самореалізації, досягнення життєвих цілей, збереження працездатності та здоров’я; стан фізичного, емоційного та психічного виснаження, спричиненого тривалим перебуванням в емоційно напружених і значимих ситуаціях. Аналізуються методичні засади дослідження стресостійкості студентів, які виховувалися в повних і неповних сім’ях, де даний психодіагностичний комплекс методик усебічно діагностує особливості стресостійкості студентів. Проаналізовано організацію емпіричного дослідження та результати психодіагностики стресостійкості студентів, які виховувалися в повних і неповних сім’ях: визначення рівня стресу серед студентів, самооцінки їхніх психічних станів, показників особистісної стресостійкості студентської молоді, оцінки нервово-психічної напруги й особливостей соціально-психологічної адаптації студентів, що виховувалися в повних і неповних сім’ях.
Опис: Яновська Т. А. Особливості стресостійкості студентів, які виховувалися в повних і неповних сім'ях. Габітус. Вип. 52. 2023. С. 99-103.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22166
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Особливості стресостійкості студентів.pdf224,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок