DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2010(7) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/221

Назва: Фізико-математична освіта: проблеми та інноваційний шлях розвитку
Автори: Смирнов, В.А.
Ключові слова: інновація
фізико-математична освіта
навчально-методичний комплекс
Дата публікації: 2010
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): Розглянута проблема фізико-математичної освіти як революційного елемента постіндустріального суспільства. Запропоновано оригінальний Інноваційний навчально-методичний комплекс (ІНМК) "Фізика-7" для загальноосвітньої середньої школи. Передбачається що використання цього комплексу на початковому етапі вивчення фізики дозволить урізноманітнити процес навчання, закласти міцний фундамент фізико-математичної освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/221
Розташовується у зібраннях:2010(7)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Smyrnov.pdf780,13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок