DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2010(7) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/221
|
Назва: | Фізико-математична освіта: проблеми та інноваційний шлях розвитку |
Автори: | Смирнов, В.А. |
Ключові слова: | інновація фізико-математична освіта навчально-методичний комплекс |
Дата публікації: | 2010 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | Розглянута проблема фізико-математичної освіти як революційного елемента постіндустріального суспільства. Запропоновано оригінальний Інноваційний навчально-методичний комплекс (ІНМК) "Фізика-7" для загальноосвітньої середньої школи. Передбачається що використання цього комплексу на початковому етапі вивчення фізики дозволить урізноманітнити процес навчання, закласти міцний фундамент фізико-математичної освіти. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/221 |
Розташовується у зібраннях: | 2010(7)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|