DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
30 Каришинські читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22053

Назва: Інновації та інерційність мислення - дві сторони процесу реформування фахової передвищої освіти
Автори: Дарюга, О.А.
Ключові слова: мислення
фахова передвища освіта
інерція
інерційність мислення
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): „Формування сучасної системи закладів освіти відбувається у специфічних умовах, вплив яких зумовлений тим, що Україна тривалий період часу перебувала під владою різних держав, що не змогло не залишити певний слід у традиціях освіти”, – зазначає науковиця Л. П. Сумбаєва у „Вчених записках університету „КРОК” (Київ) [6]. Нині специфіка цих умов погіршилася ще й масштабною агресією з боку РФ, а конкретніше – війною, котрій пішов вже другий рік. І, як підкреслює та ж авторка, „Процеси реформування у вітчизняній освіті пов’язані, насамперед, з потребою вирішення тих численних системних проблем, які накопичились упродовж усього періоду існування незалежної України, коли освітня сфера, з одного боку, активно впроваджувала інновації, а з іншого, за інерцією, зберігала багато ознак та характеристик радянської системи”.
Опис: Дарюга О. А. Інновації та інерційність мислення - дві сторони процесу реформування фахової передвищої освіти // Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі (XXX КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ) : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої розробкам моделей підготовки майбутнього вчителя до педагогічної діяльності в Новій українській школі (м. Полтава, 25–26 травня 2023 р.) / за заг. ред. М. В. Гриньової. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2023. С. 95-98.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22053
Розташовується у зібраннях:30 Каришинські читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
41.pdf403,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок