|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2013(12) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2203
|
| Назва: | Освітній простір: становлення поняття |
| Автори: | Касярум, Н.В. |
| Ключові слова: | європейський освітній простір рівні та типи освітнього простору освітній простір |
| Дата публікації: | 2013 |
| Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
| Короткий огляд (реферат): | У статті систематизовано відомості стосовно поняття «освітній простір», яке виокремлює достатньо новий феномен у розвитку освітньої сфери, визначено рівні та типи освітнього простору, розкрито динаміку формування
освітнього простору на прикладі європейського освітнього простору. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2203 |
| Розташовується у зібраннях: | 2013(12)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|