DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2022(26) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21987
|
Назва: | Особливості формування компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва в роботі з дитячим хором |
Автори: | Юдна, В.В. |
Ключові слова: | підготовка майбутнього вчителя музичного мистецтва формування компетентності в роботи з дитячим хором вокально хорова робота вікові особливості музичного розвитку дитяча музична творчість |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкрито особливості формування компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва в роботі з дитячим хором. Доведено, що професійна підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва до роботи з дитячим хором має бути творчо спрямованою, враховувати індивідуальні можливості студентів, містити музично
теоретичні й виконавські освітні компоненти, включати підготовку вчителя музиканта до різних видів і форм вокально хорової роботи з дітьми різного шкільного віку, в якій він виступатиме в ролі виконавця, концертмейстера, акомпаніатора та ілюстратора. Наголошено, що сучасна школа потребує нових форм і методів організації музичної діяльності школярів, які сприятимуть розвитку музичної культури та інтересу учнів до музичної творчості. |
Опис: | Юдна В. Особливості формування компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва в роботі з дитячим хором. Естетика і етика педагогічної дії: зб. наук. пр. / Ін-т пед. освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. 2022. Вип. 26. С. 166-172. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21987 |
Розташовується у зібраннях: | 2022(26)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|