DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2022(26) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21987

Назва: Особливості формування компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва в роботі з дитячим хором
Автори: Юдна, В.В.
Ключові слова: підготовка майбутнього вчителя музичного мистецтва
формування компетентності в роботи з дитячим хором
вокально хорова робота
вікові особливості музичного розвитку
дитяча музична творчість
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито особливості формування компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва в роботі з дитячим хором. Доведено, що професійна підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва до роботи з дитячим хором має бути творчо спрямованою, враховувати індивідуальні можливості студентів, містити музично теоретичні й виконавські освітні компоненти, включати підготовку вчителя музиканта до різних видів і форм вокально хорової роботи з дітьми різного шкільного віку, в якій він виступатиме в ролі виконавця, концертмейстера, акомпаніатора та ілюстратора. Наголошено, що сучасна школа потребує нових форм і методів організації музичної діяльності школярів, які сприятимуть розвитку музичної культури та інтересу учнів до музичної творчості.
Опис: Юдна В. Особливості формування компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва в роботі з дитячим хором. Естетика і етика педагогічної дії: зб. наук. пр. / Ін-т пед. освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. 2022. Вип. 26. С. 166-172.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21987
Розташовується у зібраннях:2022(26)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Yunda.pdf248,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок