DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості (2023) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21980

Назва: Стресостійкість майбутніх психологів як фактор успішного навчання та професійної самоактуалізації
Автори: Чернова, В.К.
Ключові слова: стрес
стресостійкість
навчання
професійна самоактуалізація
майбутній психолог
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): Актуальність дослідження про стресостійкість майбутніх психологів полягає у тому, що професія психолога пов’язана зі стресовими ситуаціями, вирішенням складних проблем та взаємодією з людьми в емоційно напруженому середовищі. Таким чином, успіх у професії психолога залежить від його здатності ефективно працювати в умовах стресу, зберігаючи свою емоційну стабільність та продуктивність. Окрім того, дослідження показують, що стрес та емоційна втома можуть негативно вплинути на професійну діяльність психолога, спричинюючи погіршення якості роботи та зниження рівня задоволення від роботи. Тому, розуміння та розвиток стресостійкості в процесі навчання майбутніх психологів може мати вагому роль у формуванні їх професійних компетенцій та підвищенні якості надання психологічної допомоги.
Опис: Чернова В. К. Стресостійкість майбутніх психологів як фактор успішного навчання та професійної самоактуалізації // Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості : зб. наук. матеріалів ІІІ Міжнарод. наук.-практ. конф. (27-28 квітня 2023 р., м. Полтава). Полтава, 2023. С. 261-263.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21980
Розташовується у зібраннях:Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості (2023)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
80.pdf79,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок