DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2022(26) >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21971
|
Название: | Поліпедагогічний принцип навчання Антоніо Сальєрі та сучасне розуміння поліпедагогічної дійсності |
Авторы: | Яременко, Л.М. |
Ключевые слова: | поліпедагогічний принцип поліпедагогічна дійсність тенденція реновація консерваторія студент теоретико-музичні дисципліни |
Issue Date: | 2022 |
Краткий осмотр (реферат): | У статті йдеться про поліпедагогічний принцип навчання Антоніо Сальєрі в контексті сучасного розуміння поліпедагогічної дійсності, його феноменальність та унікальні особливості. Автор розглядає сучасні тенденції до формування поліпедагогічної дійсності, погляди вчених на наукові підходи до опису педагогічної дійсності. У контексті праць представників мистецької педагогіки аналізується поліпедагогічний принцип у викладацькій діяльності Антоніо Сальєрі, що передбачав здатність одного викладача навчати студентів грі на інструменті, вокалу, композиції, сольфеджіо, гармонії, інструментуванню, теорії музики, поліфонії, гетерофонії, гомофонії, основам контрапункту, диригуванню. |
Описание: | Яременко Л. Поліпедагогічний принцип навчання Антоніо Сальєрі та сучасне розуміння поліпедагогічної дійсності. Естетика і етика педагогічної дії: зб. наук. пр. / Ін-т пед. освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. 2022. Вип. 26. С. 72-84. |
URI: | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21971 |
Appears in Collections: | 2022(26)
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|