DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2022(26) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21969
|
Назва: | Від Античної “καλοκαγαθία” та Ренесансної “pietas litterata” до постмодерної “holistic education”: ґенеза ідеї цілісної освіти особистості |
Автори: | Басенко, Р.О. |
Ключові слова: | цілісна особистість цілісна освіта «καλοκἀγαθία» «pietas litterata» «сura personalis» «holistic education» принципи цілісної освіти всебічне і гармонійне виховання |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто шляхи та особливості ґенези ідеї цілісної освіти особистості в європейському освітньо-філософському просторі від найдавніших часів до наших днів. Доведено, що основними точками біфуркації в розвитку ідеї цілісної освіти слід уважати: античну концепцію «καλοκἀγαθία»; ренесансну педагогічну систему «pietas litterata»; модерну концепцію «сura personalis»; постмодерну освітню філософію «holistic education». Розглянуто зміст та розкрито теоретико-практичний потенціал названих концепцій цілісної освіти для розвитку особистості. Звернено увагу на те, що мета, філософія, принципи та технології цілісної освіти відповідають основним потребам психолого-педагогічного супроводу інноваційної особистості. З-поміж переваг цілісної освіти названо індивідуальний підхід; завдання всебічного і гармонійного розвитку особистості; інклюзію тощо. Проілюстровано освітній потенціал цілісної освіти системою виховання в добу античності, ренесансний період, модерний та постмодерний час. |
Опис: | Басенко Р. Від Античної “καλοκαγαθία” та Ренесансної “pietas litterata” до постмодерної “holistic education”: ґенеза ідеї цілісної освіти особистості. Естетика і етика педагогічної дії: зб. наук. пр. / Ін-т пед. освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. 2022. Вип. 26. С. 58-71. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21969 |
Розташовується у зібраннях: | 2022(26)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|