DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2022(26) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21969

Назва: Від Античної “καλοκαγαθία” та Ренесансної “pietas litterata” до постмодерної “holistic education”: ґенеза ідеї цілісної освіти особистості
Автори: Басенко, Р.О.
Ключові слова: цілісна особистість
цілісна освіта
«καλοκἀγαθία»
«pietas litterata»
«сura personalis»
«holistic education»
принципи цілісної освіти
всебічне і гармонійне виховання
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто шляхи та особливості ґенези ідеї цілісної освіти особистості в європейському освітньо-філософському просторі від найдавніших часів до наших днів. Доведено, що основними точками біфуркації в розвитку ідеї цілісної освіти слід уважати: античну концепцію «καλοκἀγαθία»; ренесансну педагогічну систему «pietas litterata»; модерну концепцію «сura personalis»; постмодерну освітню філософію «holistic education». Розглянуто зміст та розкрито теоретико-практичний потенціал названих концепцій цілісної освіти для розвитку особистості. Звернено увагу на те, що мета, філософія, принципи та технології цілісної освіти відповідають основним потребам психолого-педагогічного супроводу інноваційної особистості. З-поміж переваг цілісної освіти названо індивідуальний підхід; завдання всебічного і гармонійного розвитку особистості; інклюзію тощо. Проілюстровано освітній потенціал цілісної освіти системою виховання в добу античності, ренесансний період, модерний та постмодерний час.
Опис: Басенко Р. Від Античної “καλοκαγαθία” та Ренесансної “pietas litterata” до постмодерної “holistic education”: ґенеза ідеї цілісної освіти особистості. Естетика і етика педагогічної дії: зб. наук. пр. / Ін-т пед. освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. 2022. Вип. 26. С. 58-71.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21969
Розташовується у зібраннях:2022(26)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Basenko.pdf279,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок