DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості (2023) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21965

Назва: Синергетичний підхід у проєктуванні освітньо-професійної життєдіяльності особистості особистості у неперервній освіті
Автори: Стрельніков, В.Ю.
Ключові слова: синергетичний підхід
життєдіяльність особистості
неперервна освіта
проєктування освітньо-професійної життєдіяльності особистості
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): Синергетичний підхід у проєктуванні освітньо-професійної життєдіяльності особистості у неперервній освіті передбачає самоорганізацію, тобто упорядкування системи неперервної освіти за рахунок дії її складників. З погляду синергетики (О. Гладкова, В. Ільїн, В. Кремень, Л. Лебедик, Т. Левовицький, В. Огнев’юк, Н. Протасова, С. Сисоєва та ін.), сутність проєктування освітньо-професійної життєдіяльності особистості полягає в утворенні системи знань з цього напряму. Процес засвоєння знань споживачем освітніх послуг має автоколивальний характер, тобто на початку навчання у неперервній освіті визначається основна ідея, поняття.
Опис: Стрельніков В. Ю. Синергетичний підхід у проєктуванні освітньо-професійної життєдіяльності особистості особистості у неперервній освіті // Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості : зб. наук. матеріалів ІІІ Міжнарод. наук.-практ. конф. (27-28 квітня 2023 р., м. Полтава). Полтава, 2023. С. 241-244.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21965
Розташовується у зібраннях:Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості (2023)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
74.pdf83,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок