DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості (2023) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21962

Назва: Співвідношення рівня навчальних досягнень і стилю сімейного виховання дітей молодшого шкільного віку
Автори: Ситник, В.А.
Ключові слова: сімейне виховання
молодший шкільний вік
дитина
виховання
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): Сімейне виховання впливає на формування особистості дитини. Різні стилі виховання можуть мати різний вплив на навчальні досягнення дітей молодшого шкільного віку. Тому, метою цієї наукової статті є вивчення співвідношення між рівнем навчальних досягнень та стилями сімейного виховання дітей молодшого шкільного віку. Дослідження, проведені у Північній Америці, показали, що діти, які виховуються в сім’ях з демократичним стилем виховання, мають більший рівень навчальних досягнень та вищий рівень розвитку соціальних навичок, порівняно з дітьми, які виховуються в сім’ях з авторитарним та безучасним стилями виховання.
Опис: Ситник В. А. Співвідношення рівня навчальних досягнень і стилю сімейного виховання дітей молодшого шкільного віку // Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості : зб. наук. матеріалів ІІІ Міжнарод. наук.-практ. конф. (27-28 квітня 2023 р., м. Полтава). Полтава, 2023. С. 235-238.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21962
Розташовується у зібраннях:Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості (2023)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
73.pdf82,89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок