DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості (2023) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21962
|
Назва: | Співвідношення рівня навчальних досягнень і стилю сімейного виховання дітей молодшого шкільного віку |
Автори: | Ситник, В.А. |
Ключові слова: | сімейне виховання молодший шкільний вік дитина виховання |
Дата публікації: | 2023 |
Короткий огляд (реферат): | Сімейне виховання впливає на формування
особистості дитини. Різні стилі виховання можуть мати різний вплив на навчальні досягнення дітей молодшого шкільного віку. Тому, метою цієї наукової статті є вивчення співвідношення між рівнем навчальних досягнень та
стилями сімейного виховання дітей молодшого шкільного віку.
Дослідження, проведені у Північній Америці, показали, що діти, які виховуються в сім’ях з демократичним стилем виховання, мають більший
рівень навчальних досягнень та вищий рівень розвитку соціальних навичок, порівняно з дітьми, які виховуються в сім’ях з авторитарним та безучасним стилями виховання. |
Опис: | Ситник В. А. Співвідношення рівня навчальних досягнень
і стилю сімейного виховання дітей
молодшого шкільного віку // Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості : зб. наук. матеріалів ІІІ Міжнарод. наук.-практ. конф. (27-28 квітня 2023 р., м. Полтава). Полтава, 2023. С. 235-238. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21962 |
Розташовується у зібраннях: | Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості (2023)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|