DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості (2023) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21947
|
Назва: | Протидія булінгу в дошкільному і молодшому шкільному віці |
Автори: | Мишко, Н.М. Коханівська, В.В. Криштопа, А.І. |
Ключові слова: | булінг дошкільний вік молодший шкільний вік протидія булінгу |
Дата публікації: | 2023 |
Короткий огляд (реферат): | Психологічні особливості дітей дошкільного та молодшого шкільного
віку мають свою специфіку. У цьому віці діти мають особливості саморегуляції, мають труднощі з тим, щоб контролювати свої вчинки, схильні до
емоційних проявів та реакцій. Також у дітей лише формується вміння розуміти причини власних дій та реакцій інших.
Булінг (цькування) в середовищі менших дітей виникає як спосіб виразити роздратування, образу, показати зверхність. Якщо такі прояви не забороняються, то така поведінка може стати систематичною. І навпаки, якщо діти
чують лише заборони, а натомість не навчаються по-іншому виражати свою
злість прийнятним способом, то цькування стає прихованим. |
Опис: | Мишко Н. М., Коханівська В. В., Криштопа А. І. Протидія булінгу в дошкільному і молодшому шкільному віці // Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості : зб. наук. матеріалів ІІІ Міжнарод. наук.-практ. конф. (27-28 квітня 2023 р., м. Полтава). Полтава, 2023. С. 191-194. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21947 |
Розташовується у зібраннях: | Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості (2023)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|