DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості (2023) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21946

Назва: Сучасний стан проблеми прояву кібербулінгу в закладі середньої освіти
Автори: Мишко, Н.М.
Кобилінська, А.С.
Ключові слова: булінг
кібербулінг
заклад середньої освіти
юність
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): Дитинство і юність – це не лише фази зростання, а й фази ризику. Підлітки у цей час особливо уразливі та можуть не до кінця розуміти взаємозв’язок між поведінкою та наслідками. Під тиском однолітків, в запалі пристрасті діти та підлітки, як правило, гірше дорослих, прогнозують свої вчинки, коли потрібна самодисципліна для досягнення потрібних результатів у незнайомих ситуаціях. Імпульсивність, гонитва за популярністю в колі однолітків, гострі відчуття та інші індивідуальні особливості схиляють підлітків до ризику. У сучасному світі багато психологічних явищ, пов’язаних з розвитком інформаційних технологій, набувають нового значення. Одним з аспектів цифровізації освіти є перенесення взаємостосунків і групових процесів у віртуальне середовище.
Опис: Мишко Н. М., Кобилінська А. С. Сучасний стан проблеми прояву кібербулінгу в закладі середньої освіти // Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості : зб. наук. матеріалів ІІІ Міжнарод. наук.-практ. конф. (27-28 квітня 2023 р., м. Полтава). Полтава, 2023. С. 188-190.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21946
Розташовується у зібраннях:Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості (2023)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
58.pdf80,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок