DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості (2023) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21946
|
Назва: | Сучасний стан проблеми прояву кібербулінгу в закладі середньої освіти |
Автори: | Мишко, Н.М. Кобилінська, А.С. |
Ключові слова: | булінг кібербулінг заклад середньої освіти юність |
Дата публікації: | 2023 |
Короткий огляд (реферат): | Дитинство і юність – це не лише фази зростання, а й фази ризику. Підлітки
у цей час особливо уразливі та можуть не до кінця розуміти взаємозв’язок
між поведінкою та наслідками. Під тиском однолітків, в запалі пристрасті діти
та підлітки, як правило, гірше дорослих, прогнозують свої вчинки, коли потрібна самодисципліна для досягнення потрібних результатів у незнайомих
ситуаціях. Імпульсивність, гонитва за популярністю в колі однолітків, гострі
відчуття та інші індивідуальні особливості схиляють підлітків до ризику.
У сучасному світі багато психологічних явищ, пов’язаних з розвитком
інформаційних технологій, набувають нового значення. Одним з аспектів
цифровізації освіти є перенесення взаємостосунків і групових процесів у
віртуальне середовище. |
Опис: | Мишко Н. М., Кобилінська А. С. Сучасний стан проблеми прояву кібербулінгу в закладі середньої освіти // Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості : зб. наук. матеріалів ІІІ Міжнарод. наук.-практ. конф. (27-28 квітня 2023 р., м. Полтава). Полтава, 2023. С. 188-190. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21946 |
Розташовується у зібраннях: | Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості (2023)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|