DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості (2023) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21922

Назва: Особливості психологічної готовності дітей до навчання
Автори: Криштопа, А.І.
Ключові слова: психологічна готовність
дитина
готовність до навчання
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): Особливості психологічної готовності дітей до навчання є однією з найбільш важливих тем в педагогічній психології. Діти починають навчання в ранньому віці, і успішність їх навчання залежить від рівня їх психологічної готовності до нього. Успішне навчання впливає на когнітивний, соціальний і емоційний розвиток дітей, тому вивчення особливостей психологічної готовності до навчання є критично важливим. У наш час в психологічній науці важливе місце посідає проблема підготовки дитини до школи. Під готовністю до шкільного навчання розуміється необхідний і достатній рівень психічного розвитку дитини для засвоєння шкільної навчальної програми в умовах навчання в колективі однолітків. Психологічна готовність дитини до шкільного навчання − це один із важливих підсумків психічного розвитку особистості в період дошкільного дитинства.
Опис: Криштопа А. І. Особливості психологічної готовності дітей до навчання // Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості : зб. наук. матеріалів ІІІ Міжнарод. наук.-практ. конф. (27-28 квітня 2023 р., м. Полтава). Полтава, 2023. С. 124-127.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21922
Розташовується у зібраннях:Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості (2023)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
38.pdf82,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок