DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості (2023) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21919
|
Назва: | Збереження психічного здоров'я здобувачів освіти в умовах дистанційного навчання |
Автори: | Корнет, А.В. |
Ключові слова: | здоров'я психічне здоров'я дистанційне навчання стрес |
Дата публікації: | 2023 |
Короткий огляд (реферат): | Дистанційне навчання, як форма навчання, що здійснюється в електронному вигляді, може впливати на психічне здоров’я здобувачів освіти. Дистанційне навчання може спричиняти стресові стани, такі як страх перед
технічними проблемами, страх перед відставанням в навчанні, почуття самотності і ізоляції.
Умови дистанційного навчання можуть створювати ризики для психічного здоров’я та соціального благополуччя учасників освітнього процесу.
Здобувачі освіти, які навчаються дистанційно, зіткнулися з багатьма труднощами, включаючи:
1. Відсутність контакту з одногрупниками та викладачами: здобувачі освіти можуть почуватися відокремленими від своєї звичної соціальної сфери, що може вплинути на їх соціальну адаптацію та психічне здоров’я; |
Опис: | Корнет А. В. Збереження психічного здоров'я здобувачів освіти в умовах дистанційного навчання // Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості : зб. наук. матеріалів ІІІ Міжнарод. наук.-практ. конф. (27-28 квітня 2023 р., м. Полтава). Полтава, 2023. С. 113-115. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21919 |
Розташовується у зібраннях: | Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості (2023)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|