DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості (2023) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21919

Назва: Збереження психічного здоров'я здобувачів освіти в умовах дистанційного навчання
Автори: Корнет, А.В.
Ключові слова: здоров'я
психічне здоров'я
дистанційне навчання
стрес
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): Дистанційне навчання, як форма навчання, що здійснюється в електронному вигляді, може впливати на психічне здоров’я здобувачів освіти. Дистанційне навчання може спричиняти стресові стани, такі як страх перед технічними проблемами, страх перед відставанням в навчанні, почуття самотності і ізоляції. Умови дистанційного навчання можуть створювати ризики для психічного здоров’я та соціального благополуччя учасників освітнього процесу. Здобувачі освіти, які навчаються дистанційно, зіткнулися з багатьма труднощами, включаючи: 1. Відсутність контакту з одногрупниками та викладачами: здобувачі освіти можуть почуватися відокремленими від своєї звичної соціальної сфери, що може вплинути на їх соціальну адаптацію та психічне здоров’я;
Опис: Корнет А. В. Збереження психічного здоров'я здобувачів освіти в умовах дистанційного навчання // Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості : зб. наук. матеріалів ІІІ Міжнарод. наук.-практ. конф. (27-28 квітня 2023 р., м. Полтава). Полтава, 2023. С. 113-115.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21919
Розташовується у зібраннях:Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості (2023)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
35.pdf78,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок