DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості (2023) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21916
|
Назва: | Особливості емоційної саморегуляції дошкільників |
Автори: | Козаченко, Л.Б. |
Ключові слова: | дошкільник саморегуляція емоції істерика психологічна саморегуляція |
Дата публікації: | 2023 |
Короткий огляд (реферат): | Саморегуляція — це уміння визначати свої емоції і коригувати поведінку
залежно від ситуації.
Вона включає в себе вміння справлятися з сильною емоційною реакцією
на різні травмуючі стимули, вміння заспокоїтися, коли засмучені, а також
вміння справлятися з роздратуванням без емоційних спалахів. Ці навички
допоможуть дітям у майбутньому досягати життєвих цілей, незважаючи на
непередбачуваність зовнішнього світу і власних почуттів.
Психологи радять запам’ятати формулу позитивного мислення, яка звучить приблизно так: «Було б добре, якби ми завжди отримували те, що хочемо. Ми робимо для цього все можливе. Та якщо, попри наші зусилля,
бажання не здійснюються, ми почуваємося трохи розчарованими. Проте
намагаємося тримати себе в руках, зберігати спокій і повагу до себе та інших людей». |
Опис: | Козаченко Л. Б. Особливості емоційної саморегуляції дошкільників // Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості : зб. наук. матеріалів ІІІ Міжнарод. наук.-практ. конф. (27-28 квітня 2023 р., м. Полтава). Полтава, 2023. С. 103-107. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21916 |
Розташовується у зібраннях: | Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості (2023)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|