DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості (2023) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21891

Назва: Роль сім'ї та школи у формуванні життєвого простору особистості дитини
Автори: Волкова, О.А.
Ключові слова: життєвий простір
дитина
особистість
сім’я
виховання
школа
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): Протягом останніх років стан духовної культури і моралі суспільства в Україні викликає занепокоєння. Особливо помітні дані тенденції у представників підростаючого покоління. Зниження рівня суспільної та особистої моралі у частини молоді, відсутність загальних принципів розуміння сутності найпростіших соціальних процесів і явищ призводить до неадекватної соціальної поведінки. Тому на сьогодні перед суспільством постає завдання створення в свідомості молоді системи ціннісного ставлення до себе та соціального і природного довкілля – формування сприятливого для себе та оточуючих особистого життєвого простору.
Опис: Волкова О. А. Роль сім'ї та школи у формуванні життєвого простору особистості дитини // Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості : зб. наук. матеріалів ІІІ Міжнарод. наук.-практ. конф. (27-28 квітня 2023 р., м. Полтава). Полтава, 2023. С. 50-53.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21891
Розташовується у зібраннях:Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості (2023)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
16.pdf83,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок