DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
23 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21829
|
Назва: | Забезпечення якості вищої освіти: досвід Фінляндії |
Автори: | Скрильник, Т.М. |
Ключові слова: | якість вищої освіти освіта Фінляндії фінські університети університетська освіта вища освіта |
Дата публікації: | 2022 2023 |
Короткий огляд (реферат): | Сьогодні дуже серйозно постає проблема забезпечення якості освіти. Першість
щодо надання такої освіти посідає Фінляндія, досвід якої є цікавим і важливим для його
осмислення. Саме тому, за останні роки неймовірно зріс інтерес багатьох країн саме до
фінської системи освіти.
«Фінська школа, як зазначає дослідник О. Ю. Кириєнко, – це своєрідний
світовий бренд. Підтверджують це і актуальні статистичні дані. Дві третини випускників
вступають до університетів або професійно орієнтованих політехнічних ліцеїв. Понад 50
% населення Фінляндії бере участь у програмах навчання для дорослих. 98 % витрат на
освіту всіх рівнів покриває держава. Фінська освітня політика – це результат майже 50-
літніх систематичних напрацювань, які створили культуру різноманітності, довіри і
поваги серед суспільства». |
Опис: | Скрильник Т. М. Забезпечення якості вищої освіти: досвід Фінляндії // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжн. наук.-практ. конф. «Реформування вищої освіти в контексті забезпечення сталого розвитку суспільства», 15–16 лист. 2022 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2022. No 23. С. 372-374. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21829 |
Розташовується у зібраннях: | 23
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|