DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
23 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21825
|
Назва: | Київська братська школа як феномен вітчизняної педагогічної освіти |
Автори: | Сидоренко, А. |
Ключові слова: | Київська братська школа освіта України педагогічна освіта |
Дата публікації: | 2022 2023 |
Короткий огляд (реферат): | У визволенні від національного і релігійного гніту українського народу важливу
роль відіграли братства, які були розповсюджені в Україні у XVI-XVII ст. Братства – це
організації міського населення, передусім ремісників і купців, які об’єднувалися з метою
боротьби проти ополячення та окатоличення українського населення. До братств
приймалися всі православні незалежно від національності, соціального походження чи
майнового стану. Перше братство започаткували 1449 року львівські міщани при церкві
Успенія. Згодом ці організації розповсюдилися по всій правобережній Україні, були вони
і в Білорусі.
Братчики вели боротьбу проти вищого католицького духівництва,
організовували школи, будували госпіталі та православні церкви, відкривали друкарні, де
видавалися українські книги і підручники, піклувалися життям братчиків тощо [2]. В
основу своєї діяльності вони поклали ідеологію просвітительства, а головним засобом
своєї боротьби обрали школи. |
Опис: | Сидоренко А. Київська братська школа як феномен вітчизняної педагогічної освіти // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжн. наук.-практ. конф. «Реформування вищої освіти в контексті забезпечення сталого розвитку суспільства», 15–16 лист. 2022 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2022. No 23. С. 365-367. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21825 |
Розташовується у зібраннях: | 23
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|