DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
23 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21823
|
Назва: | Острозька Академія в системі освіти України (1576-1636 рр.): роль і значення для сьогодення |
Автори: | Авдєєв, С. |
Ключові слова: | Острозька Академія освіта України історія освіти України |
Дата публікації: | 2022 2023 |
Короткий огляд (реферат): | Серед перших закладів вищого типу стали Острозька школа-академія та КиєвоМогилянська академія. Острозька школа-академія є однією з перших шкіл вищого
ступеня в Україні і найвизначнішою серед православних навчальних закладів XVI-XVII
ст., що їх відкривали українські магнати.
Школа-академія в Острозі була організована князем Острозьким на його кошти
1576 року. Від самого початку заснування їй призначалась відповідальна політична
роль – протистояти полонізаторському впливові на українську та білоруську молодь
католицько-єзуїтських навчальних закладів. Тому в навчальному процесі багато уваги
приділялося вихованню в учнів почуття патріотизму, любові до культури, мови, традицій
свого народу. Острозьку школу називали „тримовним ліцеєм” або „слов’яногреколатинською академією”. Іншими словами, її заснування було початком компромісу
між представниками східнослов’янської просвітньої традиції та „латинської науки” . |
Опис: | Авдєєв С. Острозька Академія в системі освіти України (1576-1636 рр.): роль і значення для сьогодення // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжн. наук.-практ. конф. «Реформування вищої освіти в контексті забезпечення сталого розвитку суспільства», 15–16 лист. 2022 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2022. No 23. С. 360-362. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21823 |
Розташовується у зібраннях: | 23
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|