DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
23 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21821

Назва: Адаптивність викладачів вищої школи: виклики війни
Автори: Саранча, В.
Ключові слова: адаптивність
освіта України
вища освіта
викладач вищої освіти
Дата публікації: 2022
2023
Короткий огляд (реферат): Умови сьогодення, а саме – повномасштабне вторгнення російської федерації в Україну та запровадження воєнного стану внесли свої корективи, фактично, у всі сфери суспільного життя. Звісно, вони не оминули й систему вищої освіти, яка була змушена адаптуватися до функціонування в контексті викликів війни. Серед них: знищення інфраструктури закладів вищої освіти, скорочення фінансування вищої освіти, втрата кадрового потенціалу, відтік українських та іноземних студентів із ЗВО, забезпечення академічної доброчесності у закладах вищої освіти в умовах воєнного стану. Досвід віддаленої роботи під час пандемії Covid-19 сприяв кращій адаптації та швидкому переходу систему освіти на онлайн-навчання при введенні воєнного стану. Студенти та викладачі перебувають у різних місцях та умовах. Хтось перебуває в окупації, хтось за кордоном, хтось боронить країну в лавах ЗСУ.
Опис: Саранча В. Адаптивність викладачів вищої школи: виклики війни // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжн. наук.-практ. конф. «Реформування вищої освіти в контексті забезпечення сталого розвитку суспільства», 15–16 лист. 2022 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2022. No 23. С. 355-357.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21821
Розташовується у зібраннях:23

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
132.pdf408,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок