DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
23 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21821
|
Назва: | Адаптивність викладачів вищої школи: виклики війни |
Автори: | Саранча, В. |
Ключові слова: | адаптивність освіта України вища освіта викладач вищої освіти |
Дата публікації: | 2022 2023 |
Короткий огляд (реферат): | Умови сьогодення, а саме – повномасштабне вторгнення російської федерації в
Україну та запровадження воєнного стану внесли свої корективи, фактично, у всі сфери
суспільного життя. Звісно, вони не оминули й систему вищої освіти, яка була змушена
адаптуватися до функціонування в контексті викликів війни. Серед них: знищення
інфраструктури закладів вищої освіти, скорочення фінансування вищої освіти, втрата
кадрового потенціалу, відтік українських та іноземних студентів із ЗВО, забезпечення
академічної доброчесності у закладах вищої освіти в умовах воєнного стану.
Досвід віддаленої роботи під час пандемії Covid-19 сприяв кращій адаптації та
швидкому переходу систему освіти на онлайн-навчання при введенні воєнного стану.
Студенти та викладачі перебувають у різних місцях та умовах. Хтось перебуває в
окупації, хтось за кордоном, хтось боронить країну в лавах ЗСУ. |
Опис: | Саранча В. Адаптивність викладачів вищої школи: виклики війни // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжн. наук.-практ. конф. «Реформування вищої освіти в контексті забезпечення сталого розвитку суспільства», 15–16 лист. 2022 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2022. No 23. С. 355-357. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21821 |
Розташовується у зібраннях: | 23
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|