DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
23 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21815
|
Назва: | Вплив освітніх парадигм на законодавство у сфері освіти |
Автори: | Тарєлко, С. |
Ключові слова: | освіта освітня парадигма соціокультурна парадигма конструктивістська парадигма гуманістична парадигма |
Дата публікації: | 2022 2023 |
Короткий огляд (реферат): | У сучасному світі, що стрімко розвивається, у світі, де все більшу вагу має
інтелектуальна праця, результати інтелектуальної діяльності, все більшого значення
набуває інформація, а також сфери людської життєдіяльності, з нею пов’язані,
наприклад, комунікації, які служать для передачі певної інформації. У цьому контексті
система освіти відіграє значну роль, оскільки завдяки ній стає можливим збереження та
примноження існуючих знань, забезпечується еволюційна поступальність розвитку
людства. В основі формування системи освіти, зокрема правовими, законодавчими
методами лежить освітня парадигма. |
Опис: | Тарєлко С. Вплив освітніх парадигм на законодавство у сфері освіти // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжн. наук.-практ. конф. «Реформування вищої освіти в контексті забезпечення сталого розвитку суспільства», 15–16 лист. 2022 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2022. No 23. С. 340-343. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21815 |
Розташовується у зібраннях: | 23
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|