DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
23 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21815

Назва: Вплив освітніх парадигм на законодавство у сфері освіти
Автори: Тарєлко, С.
Ключові слова: освіта
освітня парадигма
соціокультурна парадигма
конструктивістська парадигма
гуманістична парадигма
Дата публікації: 2022
2023
Короткий огляд (реферат): У сучасному світі, що стрімко розвивається, у світі, де все більшу вагу має інтелектуальна праця, результати інтелектуальної діяльності, все більшого значення набуває інформація, а також сфери людської життєдіяльності, з нею пов’язані, наприклад, комунікації, які служать для передачі певної інформації. У цьому контексті система освіти відіграє значну роль, оскільки завдяки ній стає можливим збереження та примноження існуючих знань, забезпечується еволюційна поступальність розвитку людства. В основі формування системи освіти, зокрема правовими, законодавчими методами лежить освітня парадигма.
Опис: Тарєлко С. Вплив освітніх парадигм на законодавство у сфері освіти // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжн. наук.-практ. конф. «Реформування вищої освіти в контексті забезпечення сталого розвитку суспільства», 15–16 лист. 2022 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2022. No 23. С. 340-343.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21815
Розташовується у зібраннях:23

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
126.pdf415,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок