DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
23 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21814
|
Назва: | Сучасні аспекти організації неформальної освіти: вітчизняний та зарубіжний досвід |
Автори: | Махова, Я. |
Ключові слова: | навчання освіта України неформальна освіта види освіти інформальна освіта формальна освіта |
Дата публікації: | 2022 2023 |
Короткий огляд (реферат): | Зростаюча зацікавленість сучасного суспільства процесом навчання людини
протягом усього її життя сприяє розвитку неформальної освіти як в Україні, так і за її
межами. Провідні міжнародні організації вважають таку освіту основним засобом
безперервного розвитку ключових компетентностей особистості. В Україні ж
неформальна освіта визнається повноцінним партнером формальної та інформальної.
Закон України «Про освіту» дає чітке визначення освіти всіх видів. Зокрема,
неформальна освіта – це освіта, яка здобувається, як правило, за освітніми програмами та
не передбачає присудження визнаних державою освітніх кваліфікацій за рівнями освіти,
але може завершуватися присвоєнням професійних та/або присудженням часткових
освітніх кваліфікацій.
Наразі неформальні освітні проєкти виконують компенсуючу функцію,
заповнюючи значні прогалини звичного навчального процесу. |
Опис: | Махова Я. Сучасні аспекти організації неформальної освіти: вітчизняний та зарубіжний досвід // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжн. наук.-практ. конф. «Реформування вищої освіти в контексті забезпечення сталого розвитку суспільства», 15–16 лист. 2022 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2022. No 23. С. 338-340. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21814 |
Розташовується у зібраннях: | 23
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|