DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
23 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21811
|
Назва: | Європейський вектор цифровізації вітчизняних закладів вищої освіти |
Автори: | Дроздов, Д. |
Ключові слова: | цифровізація освіта України Європейська система змісту цифрової освіти цифрова освіта Цифрова Європа діджиталізація освіти |
Дата публікації: | 2022 2023 |
Короткий огляд (реферат): | У зв’язку з сучасними умовами розвитку суспільства й кардинальним
реформуванням освітньої сфери як його основної стратегічної галузі, Євросоюз обрав
курс на розкриття потенціалу використання цифрових технологій у навчальній діяльності
й налаштування всієї освітньої системи Європи для її успішного функціонування в
новому цифровому столітті. У якості стратегічних завдань розглядають підвищення
якості європейської освіти на основі забезпечення масовості цифрової компетентності. Особливої ваги ці завдання набувають у контексті загальної цифровізації як ключового чинника переходу Європи до 2050 року до зеленої економіки, що припускає
використання в промисловості тільки екологічно чистих технологій, нейтральних
стосовно клімату на планеті.
У 2018 році в Європі прийнято «План дій з цифрової трансформації освіти».
Однак пандемія змусила внести в нього певні зміни, що й було зроблено у вересні 2020
року з розрахунком на довгострокову перспективу. З лютого по вересень 2020 року
Європейська комісія проводила консультації з усіма зацікавленими сторонами освітнього
процесу, включаючи громадські організації, приватні компанії, освітні установи,
дослідницькі інститути, представників громадянського суспільства й багатьох інших. |
Опис: | Дроздов Д. Європейський вектор цифровізації вітчизняних закладів вищої освіти // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжн. наук.-практ. конф. «Реформування вищої освіти в контексті забезпечення сталого розвитку суспільства», 15–16 лист. 2022 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2022. No 23. С. 330-334. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21811 |
Розташовується у зібраннях: | 23
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|