DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
23 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21806

Назва: Умови формування персонального бренду освітнього менеджера
Автори: Бабенко, І.
Ключові слова: освітній менеджер
персональний бренд
педагогічний менеджмент
Дата публікації: 2022
2023
Короткий огляд (реферат): У світовому розвиткові менеджменту останніми десятиліттями добре помітні яскраві тенденції, котрі свідчать на користь підвищення значущості бренду як інструменту, який має особливу ринкову силу, адже він дозволяє дістатися до додаткових конкурентних переваг на ринку новітнього соціуму [3, 5, 10]. З підвищенням інформатизації суспільства саме бренди допомагають суб’єктам ринку краще зорієнтуватися у численних інформаційних потоках, що охоплюють діяльність будь-якої організації в ринку. Вони ж виступають у ролі одного з факторів підвищення її конкурентоспроможності. Таким чином, бренди забезпечують споживачам певний спектр гарантій щодо товару як такого, а організації – лояльність аудиторії та підвищення рівня споживчої обізнаності.
Опис: Бабенко І. Умови формування персонального бренду освітнього менеджера // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжн. наук.-практ. конф. «Реформування вищої освіти в контексті забезпечення сталого розвитку суспільства», 15–16 лист. 2022 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2022. No 23. С. 320-322.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21806
Розташовується у зібраннях:23

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
117.pdf415,65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок