DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
23 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21806
|
Назва: | Умови формування персонального бренду освітнього менеджера |
Автори: | Бабенко, І.В. |
Ключові слова: | освітній менеджер персональний бренд педагогічний менеджмент |
Дата публікації: | 2022 2023 |
Короткий огляд (реферат): | У світовому розвиткові менеджменту останніми десятиліттями добре помітні
яскраві тенденції, котрі свідчать на користь підвищення значущості бренду як інструменту, який має особливу ринкову силу, адже він дозволяє дістатися до додаткових
конкурентних переваг на ринку новітнього соціуму [3, 5, 10]. З підвищенням
інформатизації суспільства саме бренди допомагають суб’єктам ринку краще
зорієнтуватися у численних інформаційних потоках, що охоплюють діяльність будь-якої
організації в ринку. Вони ж виступають у ролі одного з факторів підвищення її
конкурентоспроможності. Таким чином, бренди забезпечують споживачам певний спектр
гарантій щодо товару як такого, а організації – лояльність аудиторії та підвищення рівня
споживчої обізнаності. |
Опис: | Бабенко І. Умови формування персонального бренду освітнього менеджера // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжн. наук.-практ. конф. «Реформування вищої освіти в контексті забезпечення сталого розвитку суспільства», 15–16 лист. 2022 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2022. No 23. С. 320-322. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21806 |
Розташовується у зібраннях: | 23
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|