DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
23 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21784
|
Назва: | Дискусія як ефективний метод розвитку професійної мовленнєвої діяльності майбутнього вчителя |
Автори: | Тютюнник, Д. |
Ключові слова: | дискусія мовленнєва діяльність майбутній вчитель дистанційне навчання вища школа інтерактивні методи навчання |
Дата публікації: | 2022 2023 |
Короткий огляд (реферат): | В умовах соціально-економічної трансформації суспільства, воєнного стану та
карантинних обмежень в Україні професійна підготовка фахівців у закладах вищої освіти
відбувається переважно на основі дистанційного навчання. Це вносить корективи в
організацію і здійснення освітнього процесу: відбувається пошук інноваційних
інформаційно-комунікаційних технологій, методів, засобів навчання, які спрямовані на
активізацію та пріоритетність самостійної інтелектуально-пошукової діяльності
студентів. Однією з ключових компетентностей професійної діяльності вчителя є
педагогічно-комунікативна, яка характеризує його мовленнєво-мовну підготовку та
свідчить про рівень оволодіння нормами усного і писемного спілкування, а також
здатність використовувати мовні засоби у різних професійних ситуаціях. |
Опис: | Тютюнник Д. Дискусія як ефективний метод розвитку професійної мовленнєвої діяльності майбутнього вчителя // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжн. наук.-практ. конф. «Реформування вищої освіти в контексті забезпечення сталого розвитку суспільства», 15–16 лист. 2022 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2022. No 23. С. 266-269. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21784 |
Розташовується у зібраннях: | 23
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|