DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
23 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21764
|
Назва: | Реалізація STEM-технологій у сучасній освітній системі України |
Автори: | Литвиненко, Д. |
Ключові слова: | STEM-технології освіта України освіта робототехніка |
Дата публікації: | 2022 2023 |
Короткий огляд (реферат): | Сьогодні розрив між сучасною освітньою системою та потребами реального
сектору економіки збільшується. Шкільна система освіти покликана давати базові знання, вона є досить інерційною, на неї покладаються великі надії, тому повинна
швидко реагувати на всі нинішні запити суспільства. «Стратегія сталого розвитку в
умовах глобалізації ґрунтується на амбітній меті досягнення європейських стандартів
життя та зміцнення авторитету на міжнародній арені. Швидкий розвиток технологічних
процесів, IT-галузі, робототехніки, нанотехнологій призводить до потреби у фахівцях,
здатних до комплексної науково-інженерної діяльності. Сьогодні актуальним є
вирішення питання щодо надання якісної освіти учням із технічних дисциплін», –
зазначає Директор Інституту Модернізації змісту освіти Євген Баженков. |
Опис: | Литвиненко Д. Реалізація STEM-технологій у сучасній освітній системі України // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжн. наук.-практ. конф. «Реформування вищої освіти в контексті забезпечення сталого розвитку суспільства», 15–16 лист. 2022 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2022. No 23. С. 249-252. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21764 |
Розташовується у зібраннях: | 23
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|