DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
23 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21764

Назва: Реалізація STEM-технологій у сучасній освітній системі України
Автори: Литвиненко, Д.
Ключові слова: STEM-технології
освіта України
освіта
робототехніка
Дата публікації: 2022
2023
Короткий огляд (реферат): Сьогодні розрив між сучасною освітньою системою та потребами реального сектору економіки збільшується. Шкільна система освіти покликана давати базові знання, вона є досить інерційною, на неї покладаються великі надії, тому повинна швидко реагувати на всі нинішні запити суспільства. «Стратегія сталого розвитку в умовах глобалізації ґрунтується на амбітній меті досягнення європейських стандартів життя та зміцнення авторитету на міжнародній арені. Швидкий розвиток технологічних процесів, IT-галузі, робототехніки, нанотехнологій призводить до потреби у фахівцях, здатних до комплексної науково-інженерної діяльності. Сьогодні актуальним є вирішення питання щодо надання якісної освіти учням із технічних дисциплін», – зазначає Директор Інституту Модернізації змісту освіти Євген Баженков.
Опис: Литвиненко Д. Реалізація STEM-технологій у сучасній освітній системі України // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжн. наук.-практ. конф. «Реформування вищої освіти в контексті забезпечення сталого розвитку суспільства», 15–16 лист. 2022 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2022. No 23. С. 249-252.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21764
Розташовується у зібраннях:23

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
89.pdf312,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок