DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
23 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21749

Назва: Напрями впровадження засобів нових інформаційних технологій у діяльність шкільних гуртків
Автори: Боярський, Д.
Ключові слова: шкільний гурток
інформаційні технології навчання
нові технології навчання
Дата публікації: 2022
2023
Короткий огляд (реферат): Під засобами нових інформаційних технологій (НІТ) розумітимемо програмноапаратні засоби та пристрої, що функціонують на базі комп’ютерної техніки та телекомунікацій, а також сучасних засобів та систем інформаційного обміну, що забезпечують операції зі збирання, продукування, накопичення, зберігання, обробки, передачі інформації (Швачич, Толстой, Петречук, Іващенко, Гуляєва, Соболенко, 2017). До НІТ відносяться: сучасна комп’ютерна техніка та девайси; комплекти термінального обладнання для комп’ютерів всіх класів, локальні обчислювальні мережі, пристрої введення-виведення інформації, засоби введення та маніпулювання текстовою та графічною інформацією, засоби архівного зберігання великих обсягів інформації та інше периферійне обладнання сучасних комп’ютерів; пристрої для перетворення даних з графічної або звукової форм подання даних у цифрову та назад; засоби та пристрої маніпулювання аудіовізуальною інформацією (на базі технології мультимедіа та систем «Віртуальна реальність», «Доповнена реальність»); сучасні засоби зв'язку; системи штучного інтелекту; системи машинної графіки, програмні комплекси (мови програмування, транслятори, компілятори, операційні системи, пакети прикладних програм тощо) тощо (Савчук, 2013, Kanivets, Kanivets, Kononets, Gorda, Shmeltser, 2019).
Опис: Боярський Д. Напрями впровадження засобів нових інформаційних технологій у діяльність шкільних гуртків // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжн. наук.-практ. конф. «Реформування вищої освіти в контексті забезпечення сталого розвитку суспільства», 15–16 лист. 2022 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2022. No 23. С. 220-222.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21749
Розташовується у зібраннях:23

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
77.pdf412,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок